Jednostki administracji publicznej przykładają coraz większą wagę do kreowanie pozytywnego wizerunku, tak aby interesanci nabrali zaufania do urzędu, a urzędników traktowali jako profesjonalistów. Wynikiem tego powinno być zbudowanie wśród interesantów świadomości, że mogą liczyć na fachową pomoc bez obaw o nieprzychylne ich traktowanie.
Zapraszamy Państwa do udziału w szkoleniu, którego celem jest wzmocnienie pracowników administracji publicznej mających bezpośredni i/lub telefoniczny kontakt z interesantami, tak aby, w rozmowach w sytuacjach wymagających potrafili zadbać o wizerunek firmy, dobro petenta, a także własne BHP pracy.
Dzięki szkoleniu:
- Pracownicy dowiedzą się, jak radzić sobie z nieprzyjemnymi interesantami, jak łagodzić trudne sytuacje, wykorzystywać asertywność, jednocześnie dbając o satysfakcję petentów,
- Poznają i/lub przypomną sobie standardy rozmowy, a w szczególności zasady prowadzenia rozmów wymagających, ułatwiające ich pracę, a jednocześnie zwiększające profesjonalizm obsługi,
- Nauczą się rozpoznawać potrzeby i typy klientów oraz dopasowywać się do konkretnego klienta,
- Poznają i przećwiczą techniki asertywnej rozmowy.
Adresaci:
- urzędnicy mający kontakt z interesantem,
- kadra kierownicza wszystkich szczebli zarządzania w jednostce publicznej,
- specjaliści dbający o wizerunek instytucji,
- wszystkie osoby zainteresowane tematyką szkolenia.